2018. április 6., péntek

DVD csomag (horrorfilmek,ritkaságok,bontatlan lemezek,ingyen posta) 80db - Jelenlegi ára: 25 000 Ft

Maradék filmjeimet kihasználatlanság miatt egyben hirdetem meg. Illetve 2 csomagra bontva, mert találsz még egyet a hirdetéseim között.
A filmek között sok van, ami még ki se lett bontva, ezeket "B" jelzéssel láttam el. A csomagot megbontani nem kívánom, nincs időm, és nem is akarok foglalkozni külön velük. A postaköltséget viszont én állom, tehát ezen áron felül nem kell fizetned. A postázási lehetőségeket felsoroltam, kizárólag ezeket tudom felajánlani. Kérlek vedd figyelembe, amiket írtam, mert ezekkel kapcsolatos kérdésekre nem válaszolok. Tehát, pld. hogy nekem más postázás kellene, vagy nekem csak ez és ez a film kellene... stb...
A bontott filmek is szép állapotban vannak. Aminek van valami esetlegs hibája, azt jeleztem.
Ahol nem írtam, hogy feliratos, az szinkronos.
Lista:
A dolog B  (1982)
A balta B
A bárányok hallgatnak (feliratos)
A falu
A kaptár 2. -Apokalipszis B
A kaptár 3. -Teljes pusztulás
A kaptár-Resident evil
A köd  /Stephen King/
A kör
A kör 2.
A kukorica gyermekei
A kukorica gyermekei 2. -A végső áldozat
A kukorica gyermekei 3. -Terjeszkedő gyökerek
A légy /Jeff Goldblum/
A légy 2.
A megnevezhetetlen
A pokol hét kapuja
A pokolból (feliratos)
A rítus B
A szellemhajó
A zodiákus
Aki bújt, aki nem
Aki bújt, aki nem 2. -A második este B
Álmatlanul /Non ho sonno/
Álomcsapda
Árvaház
Az álmosvölgy legendája
Az árva
Az átok /The haunting/  (feliratos)
Az invázium
Boncasztal
Chucky ivadéka
Dagon - Az elveszett sziget
Deep blue sea (feliratos) német borítós
Démonok
Démonok 2.
Dracula 2. -A mennybemenetel
Drakula 2000 (feliratos)
Éjjeliőr a hullaházban /Ewan McGregor/
Élőhalottak visszatérnek
Faust: Kárhozott szerelem
Gonosz halott  /2013/ B
Gyilkos paraziták B
Halloween H20
Hannibal
Hármas számú űrbázis
Határvidék B
Hetedik
Kabinláz   B
Kabinláz 2. B
Kísértetjárás Connecticutban B
Kulthorrorok /A barlang 2., Eden lake, Hibrid/ B
Lelkek karneválja (feliratos)
Leszbikus vámpírok gyilkosai B
Mártírok B
Más világ
Mimic - A júdás faj
Mutánsok  (Infested/Ticks)
Ördög
Őrült Stone
Penge (feliratos) flamex kiadás
Penge (3. )-Szentháromság
Penge 2.
Piranha  /2010/
Pokolba taszítva
Pumpkinhead
Rejtekhely /Hideaway/  (Jeff Goldblum)
Riddick - A sötétség krónikája
Romasanta
Sekély sírhant
Sikoly
Sikoly 2. B
Sikoly 3. B
Sikoly 4.
Slither-Féltél már nevetve?
Stigmata (feliratos) angol kiadás
Szanatórium
Szörnyecskék B
Vérfagyasztó
Warlock


Jelenlegi ára: 25 000 Ft
Az aukció vége: 2018-04-14 14:13 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése