2019. július 27., szombat

Hannah Montana iskolaszett! Tolltartó, tornazsák, Füzetborítók. - Jelenlegi ára: 1 200 Ft

Hannah Montana iskolaszett: Tolltartó, Tornazsák, Füzetboritok
Mostanában rendet raktam a szekrényemben, meglepődve tapasztaltam, hogy mennyi minden van amit ajándéknak vettük vagy kaptunk és nem használjuk.
Zsufoltság megszüntetése miatt szeretném eladni a felesleges nem használt dolgainkat.
Az ár a szettre vonatkozik:
- Kis tolltartó _(külön órákra, vagy a minden napokra, hogy a táskába. )
- Tornazsák
- 13db A4 füzet- könyv - munkafüzet bortó!
Postázás előre utalással történik minden esetben, viszont, hogy ha van jobb szállitás mód számodra mint amit én beállitottam akkor természetesen nyitott vagyok rá és megbeszélhetjük. : )

Jelenlegi ára: 1 200 Ft
Az aukció vége: 2019-08-17 16:23 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése